Livet leker (:

Hejsan svejsan på er :)

Nu var det dags för ett inlägg från en liten gästbloggerska och det är nämligen Sofie här, ni kan möjligtvis ha sett någon knasig bild på mig lite längre ner. Påsklov och kan det bli bättre när solen skiner hela dagen och man bara kan njuta av livet?

Nej tror inte det C:
Dagen har spenderats med lite sista minuten packning för kl. 04.00 inatt stiger jag upp för att åka till London. Det ska verkligen bli roligt och på att göra listan finns det mycket olika saker som Madame Tussauds, London Eye, shopping, China Town och mycket mer! Kameran kommer finnas nära till hands för jag är nog en fotoman vi sånna här tillfällen x)

Tack Klara och Emma för att jag fick lämna ett litet avtryck här på denna cooola bloggen :D
Nu blir det sängen och lite film, ska ju upp tidigt.
Puss o hej fårn en knasig tjej <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0