första kvällen som 17åring

Så igår var det alltså min sjuttonde födelsedag, och jag firade den på allra bästa möjliga sätt. Med mina finfina vänner Josefine, Klara, Sandra och Hilma på Malmöfestivalen.
Här kommer några utav de många bilder som togs igår.


Posarna - Klara och Hilma när vi precis kommit fram till Malmö.


Sandra och Josefine


Hysterisk_födelsedagstjej93


Vi såg på Maskinen, som jag älskar. Herrejävlar vad bra det var.


Strax efter maskinen var vi svettiga och lyckliga.


Sen blev det lite mörkare och snurrigare och allt var helt underbart.


Vi träffade trevliga Carl med cykeltaxin som gratulerade mig.


Någon timme senare satt vi på ett försenat tåg hem till Älmhult och sjöng Lady Gaga och Markus Krunegård för hela vagnen. Klara var fabulous.


Klockan 00.00 åkte hatten av.



Helt klart det allra bästa tänkbara sättet att avsluta sommarlovet på. Fyfan vad ni är bra!

//emma


Kommentarer
Postat av: Sophie

Va fiiiint :) <3

2010-08-22 @ 21:22:39
URL: http://sophiiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0