Det är rätt kul med korta människor



Idag gick man in genom Haganässkolans portar för första gången som en tvåa. Hur känns det? Mycket bättre än förra året!
Helt sjukt att man har gått där ett helt år :o Emma och Klara tyckte jag var konstig som stirrade på ettorna men det var bara för att ge igen när man själv var etta och blev nerglodd... aaah good times.... NAT!
Det är både fest och pest att börja gymnasiet igen, det känns jättebra att träffa hela SMMP09 igen och det är ändå nåt med Haganäs som jag gillar, men så är det det här med läxor...
Första dagen har inte varit inte så jobbig, vi fick lite info och sen skulle vi komma på lekar till media/samhälls ettan. Många pinsamma tystnader mellan nykomlingarna men jag klandrar dom då inte!

Kollar nu på Fångarna på Fortet och det var ÅRATAL sen senast! Fick lite nostalgikänsla nu... livet var bra som oskyldig liten unge.
Och jag diggar verkligen dvärgarna i programmet, de ser så roliga ut när de springer runt på fortet med alla jättar joggandes efter sig xD

//Sandra


Kommentarer
Postat av: Sofie

haha då är jag rolig för jag är kort :D Wiieeee :D

puss

2010-08-24 @ 19:54:28
URL: http://sophiiek.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jaa helt rätt sofie :D

pussokram

2010-08-24 @ 20:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0