kommer inte på någon passande rubrik

Känner mig lite emo just nu så skriver hur jag kännt mig under en tid.

Efter all tid har jag trott att jag slutat tänka på dig men varje gång jag ser en bild på dig kommer alla känslor tillbaka. Ilska... sorg... åtrå. Du fick mig att tro att det kunde blivit vi men så dumt av mig att inte se vilken falsk människa du egentligen är. Men hur kunde jag förstått? Vi hade alltid så roligt tillsammans och varje gång du log mot mig blev jag helt varm i kroppen. Sen förändrades du och omslöt dig i ett skal utan att vilja prata eller träffas. Innan ville jag inget annat än att vara med just dig, dig och ingen annan men med tiden har jag bara velat att du försvinner ur mitt huvud. Tack för att du sabbade mitt liv.
Önskar att vi aldrig träffats.

Sorry om jag gjorde nån lite deppig just nu x) men det känns bra att ibland skriva ner sina känslor. Hjälper en att släppa taget vilket jag vet att jag kommer göra. Som tur är har man hur bra vänner som helst som stöttar och muntrar upp en <3



//Sandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0