Människans bästa vän: Hunden. Människans fiende: Teknologi!

Idag fick jag virus för andra gången i mitt liv...
Denna gången var det aningen värre eftersom detta hände på skoldatorn. Och måste jag lämna in den till skolans IT-nördar så rensar de bort ALLT. Alltså har jag fått lägga över alla (eller så många jag hunnit) filer på Dropbox så de inte försvinner...

Däremot verkar allt virus/virusskydsrelaterat försvunnit så jag är liiiite lättad men jag tror det kommer hända igen!

Och för att göra dagen ännu lite sämre/konstigare så fick jag ett samtal om mitt pensionsparande (?) Ett ytterst weird samtal med en weird man så jag kollade upp numret... Ingen träff på hitta.se men på eniro blev man tipsad om en hemsida där man kan se "vem som ringde" (vilket jag självklart gjorde). Det visade sig att flera hade klagat över denna mystiska man som frågat om folks personsparande :S

Ja världen kan allt vara underlig ibland... men utan sånt här hade ju världen varit för perfekt och god forbid att den skulle kunna vara så! -.-

//Sandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0