augustinoja

Sen när blev det augusti och bara någon vecka kvar till skolstart? Inte okej! Jag trivs alldeles för bra med sommarlov för att vilja börja skolan igen. Huga.
Det var ett tag sen jag skrev här, och sen dess har jag varit på Emmabodafestivalen. Min allra första riktiga festival med tältning och hela kalaset. Och jag kan inte säga annat än att det var helt sjukt underbart. Vill bara tillbaka nu. 
Vill ni läsa mer om det kan ni kolla in min finaste tältkompis Josefines blogg. Hon har nämnligen skrivit en himla bra beskrivning av äventyret och lagt upp några av de mer städade bilderna från äventyret. Förövrigt är det en grym blogg också.

Anyhow, nu ska jag chilla vidare och imorgon kommer Klara hem från skåne, tack och lov - jag har inte träffat henne på snart tre veckor. Inte okej det heller! Så hon ska minsann få sig en rejäl kram!


Okej, en bild får jag väl langa upp ändå.

//emma


Kommentarer
Postat av: josefine

Ojoj, vilka fina ord om min blogg :) Och jag är så glad att du var med på Emamboda, vi hade så himla roligt! Kan du förstå att det är en vecka sen vi såg Bille the vision? Det kan inte jag!

2010-08-05 @ 19:54:38
URL: http://emma-josefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0