två dagar in på 2010

Jaha, då sitter jag här och skriver blogginlägg igen! Länge sen sist nu, hade en blogg innan som jag var ganska road av i ett halvår ungefär, vilket var rekordtid för mig. Men såklart blev jag trött på den också.
Den här gången är det inte jag som startat bloggen, idén var Annies, och jag måste säga att det var en grym idé! Känns mycket roligare att ha en blogg när man är 3 stycken som skriver. :) Tror det kommer bli många flummiga och roliga inlägg. Särskilt när skolan börjar igen nästa vecka, och vi får våra laptops. Lagga sönder på facebook varenda rast? Hell yeah!
Anyways, just nu borde jag packa. Imorgon väcker mamma mig vid 5(!!!!!) och sen sätter vi oss i bilen och drar till sälen en vecka. Ska väl bli kul tror jag. Bara jag inte blir förkyld, känns som det är påväg nu..
Nej nu ska jag ta mig i kragen och röja på mitt rum!

Slänger upp två bilder på oss tjejer från nyår också! Var en grymt rolig kväll! :D


Annie och Klara


Annie och jag

 
/emma


Kommentarer
Postat av: Frida

Ni är för söta! :D Jag ska försöka kolla detta så mycket jag kan nu.;) Haha

2010-01-02 @ 17:49:02
URL: http://ritan.blogg.se/
Postat av: josefine

ååh, ha det så bra i sälen emma :) och va kul att det blev en blogg :P

2010-01-03 @ 01:52:47
URL: http://emma-josefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0