målbrott och 20 minusgrader

Tjuhu! Emma här igen, vad härligt att det bara är jag som skriver i bloggen? ;) Haha äh de andra tjejerna kommer väl igång snart hoppas jag. :P
Ja, så just nu sitter jag i vår stuga i Sälen och pyser. Här är jättefint och backarna är bra, men jag har inte hunnit åka mer än 4 stycken. Problemet är att kylan och mina tår inte går ihop. Så fort det är mer än -10 så förfryser mina tår efter bara 10 minuter. Det är inte särskilt kul, och denna veckan ska medeltemperaturen ligga på -30. Mums...Can't wait <3
Och det bästa är att jag har blivit förkyld också. Kände av det efter nyår, har blivit väldigt många sena nätter det här lovet, hehe.
Så idag när jag vaknade hade jag nästan tappat rösten, så efter frukost när min familj gav sig ut i backarna gick jag och la mig igen. Och nu är de hemma på middag, och jag har precis vaknat. :P
Jag låter seriöst som en pojkspoling på 15 år med världens grovaste målbrott. Haha ska undvika att prata idag. :P


Hinner bara ladda upp en bild som jag tog i bilen på vägen hit. :P Seg uppkoppling här, men bättre än inget.
Nu ska jag äta! "Tjao"!

/Emma


Kommentarer
Postat av: josefine

usch, din stackare. men låter ganska härligt att ligga och sova tycker jag :P

krya på dej :) <3

2010-01-06 @ 17:35:13
URL: http://emma-josefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0