mot ljusare tider?

Så var det dags för skola igen, imorgon klockan halv nio sitter jag och Annie i bildsalen som vanligt. Kanske Klara också, om hon kommer tidigt. Det känns bra att få träffa gänget igen, men fy vad trist att börja plugga och stressa igen. Men det ordnar sig väl, vi går ju mot ljusare tider nu. (Dock hade jag hoppats på att se grönt gräs och vitsippor överallt när jag kom hem från sälen igår. Men det lär nog dröja ett tag till...)

Hursomhelst så var det ju tänkt att vi skulle få våra datorer nu efter lovet. Men tydligen så är de bara beställda än så länge. Och när de väl kommer antar jag att de ska fixa program och system på dem i flera veckors tid. Så det skulle inte förvåna mig om vi inte får dem förän i Mars, eller ännu senare. Lame.


Det är något i stil med den här datorn som vi på media (jag och klara) skulle få. Kanske precis denna, inte säker. Samhällarna ska få något mindre och lite mindre avancerat. ;) Vi mediafolk måste ju ha datorer som klarar av våra maffiga program. Håhå.
Nog med skryt om media för idag. Nu måste jag sova bort det sista av förkylningen! Och snart ska jag få se film från Klaras pompa och fest konsert! :)

Over and out.
/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0