pompa &fest 2010

Goddagens!
Idag är det den andra konserten av den årliga traditionen kallad "Pompa & Fest". Den har varit en tradition sedan tidernas begynnelse, men det är mitt andra år :D Igår gick det jättebra, man gör alltid saker fel på premiären, men man får göra det bättre den andra gången. Detta året ska vi  också spela i Osby, som den tredje och sista konserten. Ska bli intressant och se om det blir lyckat. Annie var och kollade igår, hon gillade det.. verkade det som! Emma kan tyvärr inte se den, men hon ska få se en inspelning senare. Nej, nu ska jag börja sminka mig, har redan lockat håret, men det är mycket kvar att göra innan 19.00
.
Pompa & Fest  2009
// klara

Kommentarer
Postat av: Frida

Åh, jag får med se filminspelning sen, sweetie? (a) Jag vill se det...<3

Fy, vad usel jag känner mig när jag inte kollade i år :o

2010-01-08 @ 20:39:01
URL: http://ritan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0