med andra ord inte för er skit

ja en händelserik vecka sen sist! Har varit på Östersjöfestivalen den första dagen vi var där var det kanonfint väder och det var riktigt härligt med musik, karneval och en massa människor. Det slutade med en hamburgare vid klockan halv tolv och då var jag hungrig ska ni tro, jag måste ju bara säga att jag såg Klara spela i karnevalståget. Sen ringde hon mig när vi åkte bilen tillbaka till campingen, så kul att få prata med dig Klara :D

Dagen efter regnade det o regnade det tog aldrig slut men det var perfekt shopping väder att springa mellan affärerna i :) Hittade en massa skojsigt på rean! Och så träffade jag Klara och denna gången hade hon spelat klart :D Dyngsura gick vi in på en pizzeria och åt pizza sen blev det film hela kvällen i husvagnen.
Sen har det hänt en massa andra saker men det hinner jag inte med nu för nu ska jag kolla film, men här kommer lite bilder!

En rolig spotunna, från festivalen och sist har vi mannen som kan gå på vatten :O
//Sofie









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0