östersjö

go kväll :)

snart är det filmtajm och idag blir det The Yellow Handkerchief, myyys! Tack sötnötarna Emma och Sandra för igår det var superhärligt att träffa er. Idag har jag ätit vofflor hos farfar, målat lillasysters lekstuga, snickrat dörrar och ätit god mat. På kvällen var mamma och jag och kollade Eclipse (min andra gång) och jag måste säga den var nog lite bättre andra gången :D

Mammas kommentar efter filmen var det var kanske dumt av mig att se filmen nu, för då måste jag vänta så länge tills jag får se fortsättningen".
Imorgon bär det av till Östersjöfestivalen, nice ;)
Kanske ser några roliga personer där, ska hålla ögonen öppna!
//Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0