skåne

Hallå världen, nu är jag hemma efter en underbar vecka i Klaras sommarstuga nere skåneland.
Vi har sovit, shoppat, badat, solat, fotat, ätit (för mycket), kollat på pojkar, kollat på Sunny Standup i Ystad, svettats, spelat minigolf mitt i natten, skrattat så vi gråtit och varit uppe sent sent på kvällarna. Med mera.

Här kommer en liten röra med bilder från veckan.

















(smickrande vinkel här)


Ja kort och gott så var det en grym vecka. Och imorn ska jag träffa två brudar som jag saknat otroligt mycket senaste tiden, Sandra och Sofie. Det ska bli härrrligt!
(Fast suger att Klara inte kan vara med. Precis som de två föregående bloggarna har avslutat sina inlägg med. Haha)

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0