föräldrafritt

Hallå där, ville bara meddela att jag lever och att jag har haft en helt underbar vecka. Min familj har varit i Grekland så jag har haft drop-in här hela veckan. Himla fint det.

Här kommer en väldigt kort sammanfattning av vad jag gjort på min föräldrafria vecka.

Hängt med Sandra, hoppat i vattenspridare, ätit Ben&Jerrys och sett på Pokémon.

Gjort wookat och sett på film med min finfina vän Josefine.

Fikat lite med Sandra och Klara. Stackars Klara tappade sin glass.

Ätit mat. Hela tiden.

Spelat chatroulette med Klara och hittat en tysk pojkvän.

Solat.

Och varit allmänt snygg i min nya tröja.


Förövrigt har jag också badat i Möckeln med Malin och Hilma, träffat Emma, fikat med farmor och lite annat.
Sjukt skön vecka. Nu ska jag sola och sen utforska nya Hartmans med Klara och Hilma. Ciao!


//emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0