Ett nytt försök

Jag har fått än en chans till att skriva blogg. Har inte precis grunnat ut vad jag ska skriva och jag känner inte för att skriva om mig själv, det är tämligen trist. Oviljan grundas på utomstående faktum så som tidiga uppstigningar, många och långa lektioner och en invärtes trötthet som jag bara kan skylla mig själv för. Just nu grubblar jag mycket och då blir jag lite upp och ned, ser inte fram emot något. Det stod i horoskopet att jag skulle försöka få ordning på tillvaron, att allt inte är riktigt bra och det kan jag bara instämma i. Se nu skrev jag i alla fall om mig
själv! Är man jag så självkär? JA.   

Vi låter bilden demonstrera min sinnesstämning för stunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0