funderingar om volontärarbete och opera.

Hej alla fans!! (hah, hur många är ni, typ... två?)
Så var det söndag igen, tiden går faktiskt rätt fort ibland. Bara några veckor kvar till påsklovet! Jag har varit ensam hemma denna helgen och tagit det lilla lugna. Sovit länge (fastän det var någon trög människa som tycker det är okej att borra i väggarna klockan 9 på morgonen!!) och varit uppe sent :D
Jag har även återupptäckt min kärlek till opera! Jag såg nästan en hel opera, med klänningar, scen och hela medaljongen i lördagskväll (melodifestivalen är tråkigt!) på tvåan. De har alltid en "veckans föreställning" och då var det dags för en opera som heter "der rosenkavaljeren" (Rosenkavaljeren) med Renée Fleming i huvudrollen (hon är bääst, btw) Det var helt fantastiskt! Jag vill se en opera live någon gång i mitt liv, det hade varit riktigt riktigt häftigt!!
Volontärarbete är också något jag funderar på just nu.. hade gärna velat göra det, allra helst i Thailand, hmm.
Nej, det var allt för mig denhär gången! Jag ska bättra mig med bloggen, lovar! :D

bild från föreställningen
Renée Fleming   (in my <3)
"der rosenkavaljeren, januari 2009"

//klara

Kommentarer
Postat av: Bellz

Go Klara :D Thailand ;D <3

2010-03-08 @ 11:13:29
URL: http://mytwilight.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0