mot götet

Imorgon drar jag och Klara på en otroligt efterlängtad minisemester till Götebooorg med mina päron. På lördagen blir det shopping för hela slanten, sedan party på mitt och Klaras egna hotellrum och på söndagen är det Liseberg som gäller! Fete najs eller vad?
Klara har ju lovat att åka Balder med mig, fast hon inte åkt den innan och är lagom skeptisk. Men det handlar ju om att gå utanför sin komfortzon. Eller?

Såhär tror jag det kommer se ut i 70 graders backen...



(Om vi hade kroppar tillhörandes två 13-åriga pojkar alltså. Haha)



Rock on.
//emma

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahahaha Klara ser ut som om nån bitit henne på foten typ xD

2010-05-28 @ 23:30:52
Postat av: Josefine

Hahaha, det var nog det roligaste jag sett xD Ha det så kul :)

2010-05-29 @ 20:56:52
URL: http://emma-josefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0