observant

Hade tänkt skrivia ett inlägg om något fyndigt och roligt såhär på fredagseftermiddagen, men så gick jag in på google och upptäckte att de har en ny design! Detta måste ju vara det största som hänt sedan facebook! Eller kanske inte.



Nu är det snart dags för mig och Klara att sticka ner till Klöxhult igen och köra Grease-ljuset för tredje kvällen i rad. 2 gånger kvar efter ikväll. Trött blir man, men alla är sjukt duktiga, så det är kul. Tänkte jag ska langa upp lite bilder från det här senare. Och imorgon kommer ju Sofie och Sandra och kollar. Hoppas bara Sandra stackarn är frisk då.
Nu måsta jag sätta fart med förberedlserna! Over and out.

//emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0