hoppla

Fy vad långhelger är underskattade, det har varit så sjukt skönt att sova länga varje dag. Och för en gångs skull har jag inte haft 5 kilo läxor med mig hem. Det har blivit filmkvällar, promenader mitt i natten, sleep-over, sagan om ringen-dubbning, långa skype-samtal och lite annat. Träffade minsann på Sandra igår också! 
Men idag när jag vaknade så var min röst inte riktigt som den brukar vara, den lät typ såhär:



Eller, nej, jag lät inte alls sådär. Det där är ju helt sjukt.
Klippet är från när jag och Klara var på Opera (det var ju vi och typ tio st 60+ :are...) och i pausen så intervjuade dem den här killen, vi tappade hakan. Har aldrig hört någon med sån djup röst! Helt. Sjukt. Undrar hur han lät när han kom in i målbrottet?

Anyways, nu blir det trots allt lite läxor, datorkunskap och astronomi. <3
Men imorn drar jag till Ullared!
Peace.

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0