How to save a life

Idag var det demokratidag och den var CHILL!
Debatten som vi lyssnade var både lite trist och rätt intressant... (Emma, Klara och Sofie vet vad jag menar)
Hahahahahahahahaha!
Gjorde inte alls mycket men det klagar jag då icke på :)

På idrotten skulle vi hålla på med livräddning igen och denna gången "skolkade" typ hälften (inkluderat miiiiig)...
Här får du en lektion av vår lärare hur man räddar en människa utan boj!


#1. Du sparkar och trampar på personen tills den blir medvetslös.


#2. Knocka personen så den får eventuella hjärnskakningar.


#3. Och till sist släng i han i vattnet, simma ut och rädda han!

Låg inte så mycket sanning i det där... men det blev rätt kul och se när läraren skulle dra upp Oscar i klassen ur vattnet! Han såg ut som en död fisk på torra land.


Klara, Sofie, Annie


De äckligt tunga dockorna!


Jahaja... här är dom! "The Ditchers"


Oscar som håller på och drunkna blir räddad av Snygg-Peter!


Sammanfattning: En rätt bra dag faktiskt :D

//Sandra


Kommentarer
Postat av: emma

mobbad tjej på bild 6? HAH.

underbart inlägg!!

2010-09-07 @ 19:23:45
URL: http://nerdyglasses.blogg.se/
Postat av: Sophie

Hahahaha SANDRA! dett var det roligaste jag har läst på länge, läste det på naturkunskapen och höll på att skratta ihjäl mig! x) jag hade tårar i ögonen :')

puss sofie

2010-09-10 @ 17:21:46
URL: http://sophiiek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0