seize the day.

Hallå, idag är det lördag och nästan mitten av september. Hösten är här och det går fort nu. Lite småtrist, men samtidigt innebär höst några av mina favoritsaker:
* Dansen börjar igen. Jag dansar street och jazz/show.
* How I Met Your Mother säsong 6 börjar.
* Mysiga, mörka filmkvällar med tända ljus.
* Höstlov

Yep, där har vi en fin lite småtöntig lista. Nu tänkte jag dela med mig av lite bilder från förra lördagen, då jag hängde med de andra bloggarna.

Vi var på second hand och åt vofflor.

Och provade konstiga hattar.

Jag och Sandra upptäckte att vi såg sjukt bra ut i overaller.

Sen fikade vi lite utanför Klaras lägenhet.

Och spelade dunkadunka musik på mobilerna.


Sen chillade/sov vi i Klaras uterum tills det blev dags att sticka hem. Finfin dag detdär.
Men nu ska jag käka och packa ihop mina badkläder för snart ska jag och Sandra iväg och simma. (Ja, så ambitiösa är vi! På en lördag!)

//emma


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ååååååh de våfflorna var SÅ goda!! <3

De där overallerna asså... ville nästan köpa dom, så snygga var de.

Den "lilla småtöntiga" listan gjorde att man faktiskt överlever hösten/vintern. Myys med ljuus!

2010-09-11 @ 11:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0