fobier

pimp myspace with Gickr


Igår fick jag och Sofie oss ett gott skratt då de här två blev lite smått panikslagna över en liten spindel. Tyvärr fick jag inte någon bra bild på när de skrek och hoppade, så detta får duga.
Själv är jag har jag inga större problem med spindlar. Men maneter däremot. Huga.

Nu har jag precis varit och sprungit en runda, och snart tänkte jag dra ner till maxi för att hitta något att äta på bussen imorgon när vi åker till Danmark med bildklassen. Det blir nog himla mysigt! Synd bara att Klara blir kvar i skolan eftersom hon inte läser bild. Men å andra sidan ska hon kanske till Italien i tvåan, fusk.

Förlåt Sandra och Klara för inlägget. ;)

//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0