Mumintrollen i 3D

Hej igen :)

Då var det kväll igen, dagen bara flyger ju förbi men jag han med en härli promenad innan. Pratade med Sandra och hon är en sån ängel som läser en bok för min skull men hon får ju en biobiljett också ^^ Men varför jag skrev var för att jag hittade något sjukt! Trodde inte det var sant men det är det.

Visste ni att Mumintrollen ska bli ny 3D film?! :O
Japp det är faktiskt sant och de engelska rösterna ska tolkas av Stellan Skarsgård, Peter Stormare och Alexander Skarsgård. Stellan ska göra rösten till Muminpappan och Alexander ska göra Mumintrollet. Peter Stormare blev Snusmumriken :p I år ska filmen vara med på Cannes film festival och kommer på bio i Finland senare i sommar.

Haha ja vad ska man säga om detta?! Hiss eller diss?
Puss!

Bildkälla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0