Sandra är rolig (:

Hejsan Hoppsan :D

Sol, sol, sol och en härlig dag i Danmark. Tack alla som var med för det blev bättre än vad jag trodde men nu är jag väldigt trött! Måste bara skriva att Sandra är riktigt rolig och Annie är hyper när hon dricker cola x)
Sandra sorry men jag måste bara skriva dina roligaste saker du har sagt för det måste delas med världen!

Sandra- Åh kommer ni ihåg hur man spelar blump? :o
Klara- Ja juste hur spelar man det? :)
Sandra- Man tar en kortlek och spelar. ;P

Sandra- Jag ska ha en Fransk Hotdog.
Korvgubben-Vilken pölse?
Sandra-Nej jag ska inte ha pölse!
Korvgubben- Ehh jaha, vad ska du då ha?
Sandra-Jag ska ha en grillad ;)

Tack igen alla för en underbar dag :D och Sandra jag hoppas du frlåter mig (a)
Puss på er, Sofie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0