självmordsbenägen och otroligt lycklig.

Det är väl ungefär hur jag känner mig just nu, shit, det är skitjobbigt att vara tonåring, detta borde publiceras i tidningar så att ingen plötsligt glömmer hur segt det är.
(Jag gillar att använda kommatecken, deal with it xD)
Matteprov imorgon, uschanamej, jag kommer dö. Men samtidigt känner jag mig obeskrivligt lycklig och varm av längtan till Sex And The City 2 kommer ut och till den 1 maj. Herregud vad jag längtar.

Tack Emma älskling för klippet, I can´t wait! :D:D

Jaou, det är väl ungefär hur det lider, usch, mitt inlägg blev himla deppigt... :S
Jag hoppas på bättre tider, inom kort.. mycket kort.

1 maj - Opera time <333


28 maj - premiär av Sex And The City 2

// klara

Kommentarer
Postat av: Frida

Hur mycket kostar biljetterna? :D Jag skulle ju gå med dig, Klaraaaaaan :D<3

2010-04-13 @ 19:42:59
URL: http://ritan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0