varför spelar de aldrig musik på mtv?

Blev ingen skidåkning för mig alls igår, satt hemma och myste med te och halstabletter istället. Låter inte så kul, men jag tyckte det var ganska skönt faktiskt. :) Fast inget bra på tv, bara skumma amerikanska b-shower på mtv hela dagen. Varför spelar de aldrig musik där? Gez.
Sen på kvällen hyrde vi Meet Dave, som var ganska rolig. Och så stannade jag uppe sent för att se paradise hotel och Scrubs medan alla andra sov. Missade hälften av vad som hände eftersom jag knappt hade ljudet på, men det var mycket drama iallafall, hehe. :P

Men idag har jag iallafall varit ute och åkt! Det är -16 just nu, och det var rikitigt fint i backarna idag. (Tog bilden i morse)



Fast nu blir det inte mer åkande idag, dock ska vi bowla ikväll. Fett nice. ;)
Hehe nu messar Annie och vill undrar om någon drivrutin, får se om jag kan hjälpa till. :P

/emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0