grillkrydda och potatismos

Nu borde jag verkligen gå och lägga mig och absolut inte sitta vid datorn. Men tänkte bara snabbt sammanfatta vår skoldag i en punktlista, i brist på annat att skriva om. Here it goes.

*Annie och jag (mest jag) slog upp ord för glatta livet på tyskan, medan Sofie stack på filmmöte.
*Historia, vi lyssnade på genomgång om staden Roms historia hela lektionen. Ytterst inressant. Sandra somnade nästan. Terminens första utbrott kom (jag och Klara fick nästan en hjärtattack) fast det var inte så farligt.
*Vi åt "pizzadoftande falukorv" och potatismos till lunch. Hade hellre ätit pizza som luktade falukorv.
*Jag och Sandra fick lära oss att man kan ha grillkrydda på potatismos.

*Jag,Sandra,Sofie och Klara hade massage i bibblan nästan hela lunchrasten, Annie var lite avundsjuk och snodde vår tidning hela tiden. Irriterande.
*Jag och Annie (mest Annie) kom på en ny sorts hand-hälsning involverande bara pek och långfinger. Tufft.
*Vi chillade i bibblan på engelskan, jag och Klara dekorerade Johans mobil med fina bilder på oss.
*Jag och Sandra stack hem medan Sofie, Annie och Klara hade musik.

Trevlig dag! Men imorgon blir det tusen gånger bättre för då är det FREDAG! :)
/emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0