Once up on a time there was a frog...

Jag måste verkligen göra ett litet inlägg om det kungliga bröllopet som var idag mellan Victoria och Daniel. Det var verkligen vackert och de två var riktigt söta tillsammans tycker jag. Och det var sååå många fina klänningar där och oj vad man skulle vilja få ha sånna fina klänningar på sig 8)

Nu väntar jag på att få se bröllopstårtan och nu har jag sett den 3.3 meter hög, 11våningar. 100 handgjorda rosor och den vägde 250kg. Hoppas den smakade!

Måste bara att Daniel gav dagens bästa tal och det bästa var när han sa något i stil med "Once up on a time there was a frog... not like the fairytales". Det var så gulligt :)
/Sofie


Bildkälla: Msn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0