nya tider på bloggen

Efter mycket krångel och funderande har jag och Klara nu ändrat på bloggen lite. Så nu startar vi om på nytt!
Annie har ju tyvärr inte använt bloggen så mycket (förutom de senaste två dagarna), så bloggen kommer nog mest skrivas av mig och Klara. Men Annie får gästblogga hur ofta hon vill! :) Hon är V.I.P. här på bloggen. ;)

Förövrigt har jag och Klara varit och handlat lite idag, kollat på konstiga filmklipp och skrattat så vi fått ont i magen. Nu kollar Klara på Grey's Anatomy på min tv, hon är helt förtrollad. :P Själv har jag aldrig sett programmet.

Så, från och med nu ska bloggen uppdateras oftare! Så är planen iallafall.



Annie - V.I.P


//klara & emma


Kommentarer
Postat av: josefine

Herregud va fin er blogg har blivit! (Och Greys är himla bra)

2010-03-14 @ 19:16:01
URL: http://emma-josefine.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0