underbartfantastiskthärligt

Rubriken säger det mesta, det har varit en så himla härlig dag.

Vi slutade 09.20 efter tyskan, eftersom mer än halva klassen var med danskarna i Växjö på Dag X. Vid elva stack jag och Sandra till IKEA där vi mötte upp Klara. Vi åt fruktansvärt god mat och njöt länge av den första glassen i vårsolen. Helt underbart.
Det är helt otroligt hur mycket vi påverkas av det fina vädret.
Idag kändes allt helt fantastiskt! Så fantastiskt att när jag kom hem och hade dammsugit mitt rum och källaren, (den s.k. torsdagssädningen) så fortsatte jag med resten av huset. Det var väldigt uppskattat av en trött mamma som kom hem efter en jobbig dag på posten.
Sen satte jag på mig mina solbrills och gick ut på altanen och läste en timme. Känner mig otroligt flitig idag!
Och nu har jag visst lyckats skriva ett överdrivet detaljerat blogginlägg också! Hoppsan!
Dags för lite bilder tycker jag.


För att citera Klara; "Åh, jag känner hur mitt ansikte har saknat att kisa såhär!" Haha


Ännu en glassbild. Fint så det förslår.


//emma




Kommentarer
Postat av: Sofie

Vem blev avundsjuk nu?

Jo Sofie, vill ju också äta glass i vårsolen :D

Själv satt man på en buss och sov ;P

2010-03-27 @ 22:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0