springtime.

Jag trodde inte att det skulle vara såhär svårt att blogga, men jag antar att jag bara är ovan. Emma skirver ju som en galning, jag vill ju också vara en galning! :D skärpning (för fjortonde gången) jaja.
Fredag idag, myyspys. :D veckan har varit jättehärlig, massor av lektioner som har blivit inställda på grund av danskarna på skolan, jag gillar danskar ;D Nu tittar jag på tv och chattar med Emma, ska snart äta crepes med fyllning, njumnjum ;D Livet är heeelt okej nu när våren officiellt har börjat :D:D:D Bara en vecka kvar till påsklovet, känns myycket bra! 

Ciao!



//klara


Kommentarer
Postat av: Sofie

Regn, regn o regn vill ha sol som igår! :D



Haha ja för er del var ju danskarna riktigt snälla ^^ Sikken tur man kan ha ibland ;p (L)

2010-03-27 @ 22:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0