Pasta o Esc

Vilken rolig helg Emma hade, man blir avundjuk! Ja på allt utom att hon blev förskyld sen :p Snart är det helg igen och det ska bli skönt, jag kommer börja den med bio tillsammans med gamla klasskompisar och det blir Prince of Persia. På lördag blir det vägröjning med en massa danskar och tyskar, hmm ja inte så roligt men det är förhoppningsvis är det bra väder då, på kvällen kommer en av mina bästa vänner och det blir ESC 2010.

Men först får vi väll hoppas på att Anna går vidare ikväll :D Men det verkar ju som att jag är ensam om att tycka hon är bra eller nej det är jag inte mamma gillar henne med :P Hoppas det gick bra för Emma som hade teater ikväll, när hon skådespelade gjorde jag pasta vilket var jobbigt men smakade smaskens!
//Sofie (:

Bjuder på en somrig bild, det var en härlig dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0