crimson sky

Hallå där kött och blåbär. Nu är det officiellt höst - har precis kommit hem från första danslektionen och dessutom var det mörkt när jag cyklade hem. Två bombsäkra hösttecken. Men känns härligt att dansen är igång igen, och som det ser ut nu blir det en hel del danser att hålla koll på i år. Känns helt okej!
Annars är livet rätt fint, och jag måste passa på att gratta min fina kompis Emma (fint namn har hon med), som tog körkort idag! Hon läser inte särskilt mycket bloggar, men jag måste hylla henne här ändå, så grym är hon! Grattis!

Nu ska jag krypa ner i sängen, skumma igenom lite tyskaglosor och lyssna på det här grymma bandet som jag har sett live två gånger i år. Fantastiskt bra är dem.


//emma





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0