goosebumps

Måste bara skriva en hyllning till våra fantastiska musiker/bloggare. Dvs. Klara och Sofie.
Båda läser musik på schemat sen ett år tillbaka och varken jag eller Sandra har sett dem uppträda annat än på skolavslutningen.
(Då såg vi förresten bara Klara - som spelade sitt flöjtsolo helt klockrent!) 
Men idag när vi fick höra dem öva inför en uppspelning som de ska göra imorn (på föräldramötet för ettornas föräldrar) blev vi mäkta imponerade.
Klara spelade gitarr och Sofie spelade piano och sjöng.
Och som hon sjöng sen! Jösses amalia, jag hade ingen aning om att hon kunde sjunga så! Fick ju gåshud redan efter första versen! Och det passade så fint med gitarren och pianot. Helt fantastiskt. Så nu önskar jag bara att de spelar in den tillsammans så jag kan ha den på min ipod. <3
Vilka tjejer!


Här är låten de spelade:
Florence + The Machine - Cosmic Love


//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0