viggo kommer

Hallå där kött och blåbär! Just nu sitter jag hemma hos Klara och kollar på Sagan om ringen marathon - eftersom Klara aldrig sett filmerna förut. :) Nu är vi inne i mitten av tvåan och Klara verkar gilla filmerna. Vi har även hunnit med en tur till växjö idag, dock var vi sådär effektiva eftersom vi båda var üübertrötta efter gårdagen. Men vi fick några ärenden avklarade och nu är det som sagt chillkväll och sleepover som gäller.

Jag försökte lägga in Sagan om de bannlysta här (för det finns ingen bättre dubbningsparodi i hela världen), men det gick inte att bädda in den. Så vi får ta det här hysteriskt roliga klippet om Aragon istället. XD Haha, det kan vara för att klockan är halv ett (och jag är gaanska trött) som jag inte kan sluta skratta åt detta. Eller så är det faktiskt extremt kul. Avgör själva. :P



//emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0